1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. To chat with the GameOgre community, you need to have at least 15 posts. Once you have the 15 posts, post at Become A New Ogre
    Dismiss Notice

Rucoy Online

Discussion in 'MMORPG Videos' started by Blasphy, Jun 1, 2017.

  1. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38


    hello guys i just want to share this mobile 2d game called rucoy online its kinda similar to old runescape you need to train ur melee,range,magic to get stronger theres also a PvP and boss raids.

    my ign here is Churiko lvl 131 | Melee lvl : 150 | range 12 |magic| 20
     
    Zerea, Basti and subeJ like this.
  2. subeJ

    subeJ The Perfect Recipe Royal Ogre

    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    454
    Trophy Points:
    83
    Credit:
    67,030.07
    The map looks like of those from pokemon and it is a grinding type of game too. However, Im going after 3D games now. :)
     
  3. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38
    its kinda old but fun
     
  4. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    Are there still many players playing it?
     
  5. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38
    yup its actually popular its a global game with multiple servers pvp there is really fun..
     
  6. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    You're still playing it?
     
  7. Nhecole

    Nhecole Princess of Ogre The Pit
    1. AdventureQuest 3D Heroes

    Messages:
    2,986
    Likes Received:
    953
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    1,368.59
    Its cool and i love chibis , but i havent play this game :( , maybe ill try it when i got free time :)
     
  8. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38
    you can play it on mobile..
     
  9. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    Oh lol didn't know that, I thought it's for PC only. :D
     
  10. subeJ

    subeJ The Perfect Recipe Royal Ogre

    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    454
    Trophy Points:
    83
    Credit:
    67,030.07
    Im gonna pass on old games for now. I dont want to start fresh while everyone else is already lvl 100 or something lol
     
  11. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    Yes the feeling of being the only noob. :D
     
  12. subeJ

    subeJ The Perfect Recipe Royal Ogre

    Messages:
    2,821
    Likes Received:
    454
    Trophy Points:
    83
    Credit:
    67,030.07
    Let's just say newbie to make it a little more appealing. Lol
     
  13. Nhecole

    Nhecole Princess of Ogre The Pit
    1. AdventureQuest 3D Heroes

    Messages:
    2,986
    Likes Received:
    953
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    1,368.59
    noob is not good to heard , it would be better if newbie or begi :)
     
  14. Basti

    Basti DA BIG CLUB Ogre Warrior

    Messages:
    520
    Likes Received:
    239
    Trophy Points:
    43
    Credit:
    15,908.75
    That game looks interesting and fun to play.Maybe i should try that game while waiting for AQ3D's updates.
     
  15. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    Not really sure why people gets pissed off when they're called noob even though everyone starts as a noob. :)
     
  16. Nhecole

    Nhecole Princess of Ogre The Pit
    1. AdventureQuest 3D Heroes

    Messages:
    2,986
    Likes Received:
    953
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    1,368.59
    Yea mate :) But those players now were rly tense if someone call them noobs, even they starts as a noob lmao :3
     
  17. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38
    D lvl 65 area is dangerous cuz they can PK you , consider it as a PK MAP
     
  18. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    Hmm a very dangerous area what's your level?
     
  19. Blasphy

    Blasphy Emperor Ogre Warrior
    1. The Lions Council

    Messages:
    3,802
    Likes Received:
    793
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    37,888.38
    131 xD
     
  20. Masako

    Masako Elite Ogre Ogre Veteran

    Messages:
    2,448
    Likes Received:
    568
    Trophy Points:
    113
    Credit:
    10,090.74
    What's the max level for this game?
     

Share This Page